petak, 27. svibnja 2016.

Priče o poslanicima - Ejub a.s.



Biti jak i nositi se sa svim situacijama na koje naiđemo je važna osobina koju trebaju posjedovati muslimani. Ejub, a.s., je bio iskušan gubitkom porodice i bogatstva, i teškom bolešću koja ga je napatila. Ejub, a.s., je tražio pomoć samo od Allaha i čvrsto vjerovao u Njega. Allah je uslišio njegove molitve i naučio ga kako da prevaziđe patnje. U Kur'anu je opisan njegov karakter i njegove dove:

I sjeti se roba naša Ejjuba kada je Gospodaru svome zavapio: "Šejtan me na zlo navraća i misli lažne mi uliva!" "Udari nogom o zemlju, - eto hladne vode za kupanje i piće!-i Mi smo mu iz milosti Naše čeljad njegovu darovali i još toliko uz njih, da bude pouka za one koji imaju pameti! (Sad, 41-44)

Čim nas sustignu neke poteškoće ili imamo probleme, mi odmah padamo u očaj. Neki se ljudi čak počnu buniti protiv Allaha. Međutim, ovakvo ponašanje Allah ne voli. Kao što pokazuje Ejubov primjer, Allah može poslati razne probleme svojim robovima, ali takve nedaće treba samo da očvrsnu vjernika i testiraju njegovu odanost Allahu.


U svim situacijama mi moramo moliti Allaha za pomoć i vjerovati u Njega. Moramo biti strpljivi poput Ejuba, a.s. i stalno se obraćati Allahu. Samo će nam tako Allah olakšati probleme na ovom i onom svijetu.

1 komentar:

  1. U avgustu 2010. godine dijagnosticiran mi je rak dojke 3. Vrijedna prijateljica ispričala mi je o biljnom centru dr. Itua u zapadnoj Africi. Dala mi je svoj broj telefona i adresu e-pošte. Brzo sam ga kontaktirao kako bih garantirao da će njegovi biljni lijekovi izliječiti moj karcinom i da ću zauvijek zacijeliti. Rekao sam da je u redu. Postavljam ga kakav je proces ozdravljenja, on traži da platim naknadu koju sam učinio i u roku od 7 radnih dana poslao mi je biljnog lijeka, a zatim me pitao rekao sam svom prijatelju Gomezu o biljnom lijeku, tako da mi je dao da odem i popijem ga. Dakle, nakon pijenja dva tjedna, izliječen sam, toliko sam zahvalan i obećavam da ću to učiniti Preporučujem svima koji imaju rak i da to radim. Biljna medicina dr. Itua čini da vjerujem da postoji nada za ljude koji boluju od Parkinsonove bolesti, šizofrenije, skolioze, raka mokraćnog mjehura, kolorektalnog karcinoma, raka dojke, raka bubrega. , Leukemija, rak pluća, rak kože, rak maternice, rak prostate Fibromialgija,
    Fibrodiplazijski sindrom, epilepsija, sklerozna bolest, Dupuytrenova bolest, dijabetes, celijakija, angiopatija, ataksija, artritis, amiotrofična lateralna skleroza, Alzheimerova bolest, lupus, karcinom adrenokortića, rak raka, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egepska bolest, astma, egilema, astma, esthema, almatma, astma, esthema, alge, epsipsija , Rak žučnog mjehura, Gestacijska trofoblastna bolest, rak glave i vrata, Hodgkin limfom
    Rak crijeva, rak jetre, melanom, mezoteliom, multipli mijelom, neuroendokrini tumori
    Ne-Hodgkinov limfom, rak grlića maternice, rak oralne usta, rak jajnika, rak sinusa, sarkom mekog tkiva, rak kralježnice, rak želuca
    , Rak testisa, rak grla, Meniereova bolest, rak štitnjače, rak vagine, rak Vulvara
    HIV pomagala, herpes, kronične upale bolesti, poremećaj pamćenja,
    Evo njegovih kontakt podataka ...... [E-pošta ... drituaherbalcenter@gmail.com. Whatsapp ... + 2348149277967]

    OdgovoriIzbriši