utorak, 17. listopada 2017.

Poučna priča Ibrahima a.s.



Kad je Ibrahim, a.s., bio dječak, mnogo vremena je provodio razmišljajući. Želio je saznati ko je stvorio svijet i često je razmišljao ovako: „Gospodar je stvorio dunjaluk. Volio bih pronaći Stvoritelja i pokoravati mu se“. Dragi Bog je volio Ibrahima, a.s. Bio mu je prijatelj. Želio je da Ibrahim, a.s.,  zna sve kako treba. Bila je mrkla noć. Nebo je bilo tamno, a Allah, dž.š.,  pokazao je poslaniku Ibrahimu, a.s.,  zvijezdu na nebu koja je jako sijala. Kad je ugledao tu zvijezdu, radnosno je uzviknuo: „Zvijezda je prekrasna! Ovo je moj Gospodar!“ Nakon nekog vremena, zvijezda nestade, a Ibrahim, a.s., pomisli: „Ova zvijezda ne može biti moj Gospodar. Dragi Bog ne bi mogao ovako nestati!“ Potom se na nebu pojavio Mjesec, a poslanik Ibrahim, a.s.,  reče: „Ovo je prelijepo. Mora da je Mjesec moj Gospodar!“ Kad je jutarnja svjetlost zasjenila Mjesec, Ibrahim, a.s., ponovo zaključi: „Ni Mjesec nije moj Gospodar. Da jest ne bi mogao ovako nestati. Ibrahim, a.s., povikao je isto i kad je ugledao divne zrake Sunca: „Ovo je ljepše od svega što sam vidio, a i veće je! Sigurno je ovo  moj Gospodar!“ Nakon što je predvečer Sunce zašlo, Ibrahim, a.s.,  shvati: „Sunce nije moj Gospodar. Moj Gospodar ne bi ovako nestao!“ Osvrnuo se oko sebe. Pogledao je drveće i cvijeće. Ugledao oblake. U glavi Ibrahima, a.s.,  iznenada se pojavila nova misao i shvatio je da je Allah, dž.š.,  Gospodar svega. On je stvorio svijet! On je stvorio nebo! On je stvorio Sunce, Mjesec i zvijezde! Zato je Ibrahim, a.s.,  rekao: „Moj Gospodar je Allah, dž.š.!“ Tako je Dragi Bog uputio Ibrahima, a.s.,  i pokazao mu ko je istinski Stvoritelj svjetova. Allah, dž.š.,  Gospodar je svega. On je naš Bog i brine se o nama. Nikad ne nestaje i ne ostavlja nas same.

Nema komentara:

Objavi komentar